Και ναι, έφτασε η μέρα της παράστασης, οπου σκηνικά και κοστούμια θα έχουν κάποια χρηστικότητα!
Αξίζει να πούμε οτι όλα σχεδόν τα σκηνικά σχεδιάστηκαν και ζωγραφίστηκαν απο τους μαθητές. Την ημέρα της γιορτής έγινε και η παράσταση του ΣΤ2, έτσι παρουσιάζονται και τα δικά τους έργα.
Ένα πράγμα υποστηρίζουμε στην κατασκευή των σκηνικών.. Πρώτα έχει σημασία η προσπάθεια και ο τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίζουμε τα πράγματα και μετά το αποτέλεσμα..
Κάτω απο τα έργα θα βρείτε τις περιγραφές των δημιουργών.
«Ο Διονύσης είναι ένας «φτωχός» Έλληνας που το παίζει αριστοκράτης Ευρωπαίος με ότι έχει και δεν έχει, όπως το καπέλο του, το παπιγιόν του, τα παπούτσια του. Αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε ένα μαγαζί που έχει του κόσμου τα ρούχα και επίσης είναι πανάκριβα, για αυτό ο Διονύσης δεν μπορεί να πάρει κάτι». «Αυτός ο άνθρωπος είναι ο Πασάς, έγινε ποδοσφαιριστής απο μια μηχανή του μέλλοντος. και στο μέλλον και στο παρελθόν έχει την ίδια δύναμη και τον ίδιο πλούτο».
Όλοι ξέρετε την Αγλαΐα: η οξύθυμη και θεόφτωχη γυναίκα του Καραγκιόζη. Όχι όμως πια. Ένα απλό χαρτάκι με αριθμούς πάνω του, το ονομαζόμενο «λαχείο», της αλλάζει τη ζωή ριζικά. Και με το λαχείο στο χέρι, σκάει ένα χαμόγελο και ορμάει στα μαγαζιά!
Όπως όλοι ξέρουμε ο Καραγκιόζης είναι πεινασμένος φτωχός άνθρωπος. Ζει με την οικογένειά του σε μια παράγκα. Είναι επίσης γεμάτος τεμπελιά και αισιοδοξία αλλά και γεμάτος διάθεση να ανακατεύεται σε όλα. Τον ενδιαφέρει καθετί που γίνεται γύρω του.
» Η Βεζυροπούλα είναι έξυπνη, όμορφη, κομψή και η χαιδεμένη του πατέρα της του Πασά. Της αρέσει να πηγαίνει σε αποκριάτικα πάρτυ και όλα τα φώτα να είναι πάνω της. Είναι σύμβολο ομορφιάς και γυναικείας καπατσοσύνης και αντικείμενο έρωτα».
Ο Σταύρακας πάντα μπλεγμένος.. Χαρτιά, κρασί και μαυρισμένο μάτι. Ήμασταν έτοιμοι να πετάξουμε το έργο γιατί δεν είχε πάει καλά αλλά με πολύ επιμονή και προσπάθεια καταφέραμε να το σώσουμε. Και αυτό έχει πιο πολύ αξία, εκεί που απογοητεύεσαι, να συνεχίζεις και τελικά να κερδίζεις!!!
Τα σκηνικά και των δύο παραστάσεων μαζί στον χώρο! Λίγο μπέρδεμα.. Τα μπροστά είναι του ΣΤ2 και τα έχουν σχεδιάσει μόνοι τους, ολομόναχοι.
Τέλεια 😤! Κάνατε πολύ καλή δουλειά! Και οι περιγραφές πολύ ωραίες!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Τις περιγραφές τις έκαναν μόνοι τους? Γιατί είναι θαυμάσιες αν τις έχουν κάνει παιδιά!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Τα παιδιά έχουν κάνει εντελώς μόνα τους τα σχόλια, εκτός απο αυτά του Σταύρακα!Οι περιγραφές ήταν κομμάτι των έργων. Προσπαθούμε να μιλάμε για τις δημιουργίες μας.. Ευχαριστούμε για τα θετικά σας λόγια!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παρακαλώ! Το ΣΤ2, τι έχει βάλει από πίσω για να στερεώνεται?
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Πίσω απο τα σκηνικά του ΣΤ2, έχουν μπεί κάποια ξύλινα τελάρα που υπήρχαν απο παλιότερη χρονιά στο σχολείο ειδικά σχεδιασμενα για αυτόν το σκοπό!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Α! Και αυτά τα κολλήσατε με κόλλα? Και από πίσω με τι τα στερεώσατε? Εννοώ δε βάλατε σανίδες?
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Καλησπέρα! Χαίροομαι για το ενδιαφέρον!Λοιπόν τα τελάρα είναι δύο μεγάλες ξύλινες κατασκευες που μοιάζουν με παράθυρα χωρίς τζάμια, είναι δηλαδή σκέτο πλαίσιο που στις ενώσεις έχει καρφιά. Πάνω του στηρίξαμε με καρφωτικό το ζωγραφισμένο χαρτί του μέτρου. Για να σταθεί όρθιο, υπήρχαν ξύλινες γωνίες στην βάση τους.. θα το έβγαζα φωτογραφία να σας το δείξω αλλά ήταν παλιό και βαρύ και διαλύθηκε κατα την μετφορά του πισω στο σχολείο!!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Δεν πειράζει! Τουλάχιστον,έμαθα τις λεπτομέρειες! Ευχαριστώ πολύ!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Γεια σας κυρία ευθυμία! Είδα την παράσταση του καραγκιόζη και μου άρεσε πολύ! Πιο πολύ μου άρεσε όταν ο γιος του καραγκιόζη πήρε το πιρούνι και πήγαινε πέρα δώθε! Την είδα στο σχολείο σήμερα και κατάλαβα ότι ήταν αυτή! Σας παρακαλώ, μπορείτε να της πείτε συγχαρητήρια γιατί ήταν η καλύτερη; Ευχαριστώ πολύ!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Επίσης, προσπάθησα να της μιλήσω, αλλά την είδαν οι συμμαθητές μου και πήγαν και της μιλούσαν και δε με άφησαν! Θα σας δώσω μια πληροφορία. Κυκλοφορεί συνέχεια με ένα κορίτσι με φακίδες. Το κορίτσι το ξέρει η αδελφή μου, τη λένε Μαρία. Έπαιζε τον Κοπρίτη. Είναι πολύ όμορφη!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!