Έργο της εβδομάδας #3.

Ως έργο της 3ης εβδομάδας ορίσαμε το παρακάτω πορτρέτο οπου έγινε απο μια μαθήτρια του Γ1.

Εκτός απο το πολύ ωραίο σχέδιο και χρώμα, η μαθητρια πλαισίωσε το έργο της με στοιχεία ενός ανθρώπινου χαρακτήρα.. Διαβάστε τι μας είπε η ίδια!

_DSC6310ναι

«Έφτιαξα μία νηπιαγωγό, η οποία είναι πολυάσχολη, βιάζεται πάντα μη χάσει το χρόνο, αυτό φαίνεται κι απο το ρολόι στα δεξιά της.  Η νηπιαγωγός είμαι εγώ και αυτό στα μαλλιά είναι μια στέκα που την έχω σταλήθεια. Φοράει και γραβάτα, έγώ δεν έχω τέτοια αλλά δεν πειράζει.  Αριστερά είναι το γατάκι μου, το λένε Λιλιάννα και φοράει κάτι σαν τουαλέτα». 

Σχολιάστε

