Καραγκιόζης 2, απο το ΣΤ1.

Η Αγλαία έχει κερδίσει το λαικό λαχείο και επισκέφτηκε τα μαγαζιά για μια ολική ανανέωση, ο Πασάς φοράει παπούτσια nike… Τι γίνεται εδώ! Ευτυχώς ο Καραγκιόζης συνεχίζει να ονειρεύεται φαγητά!

Αποφασίσαμε να ασχοληθούμε με τον γνωστό μας Καραγκιόζη και τους φίλους του. Πιο συγκεκριμένα με τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του καθενός και το πως αυτός φαίνεται απο την εξωτερική του εμφάνιση (σαν να λέμε ένα μάθημα ενδυματολογίας).

_DSC6265ναι

φεδC6279ναι

φηφ6268ναι

τρη6270ναι

τρ6277ναι

τρ6271ναι

τηη6274ναι

εφρε6275ναι

γρε6276ναι

ητρ6273ναι

ρρε6266ναι

 

 

5 thoughts on “Καραγκιόζης 2, απο το ΣΤ1.

  1. Η Αγλαΐα από που και ως που είναι ξανθιά 👱😪; Ο Νιόνιος είναι κομψός και αστείος, ο Πάσας (Βέλη Γκέκα δεν τον λένε;) είναι πάρα πολύ κουλ ο Καραγκιόζης είναι πολύ καλός και ο Σταύρακας, άστα να πάνε!😪 Αλλά η Βεζυροπούλα… είναι η πιο ωραία από όλα τα έργα!😃

    Μου αρέσει!

    • Χμμ, δεν γνωρίζετε όλη την ιστορία, γιαυτό και σας φαίνεται παράξενο! Η Αγλαία μόλις κέρδισε το λαικό λαχείο και πάνω στον πανικό που της προκάλεσε αυτή η απρόσμενη έκπληξη άρχισε να κάνει γρήγορες αλλαγές και πρώτα πρώτα στον εαυτό της.. Έτσι και έβαψε ένα κάπως αποτυχημένο χρώμα τα μαλλιά της..

      Μου αρέσει!

      • Γεια σας! Έχω μια ερώτηση: Από που κι ως που αυτός ο Πικάσο Jr θα το έλεγα σχολιάζει τα έργα που κάνετε με τα παιδιά; Έχω παρατηρήσει ότι το έχει ξανακάνει αυτό, μου φαίνεται με τις προσωπογραφίες από το Γ’1 έπεσε μόνο στο γύφτο! Είναι σωστό αυτό; Μπορείτε να μου απαντήσετε γι’ αυτό σύντομα; Και πάλι γεια σας!

        Μου αρέσει!

      • Καλησπέρα! Με χαρά μου θα σας απαντήσω! Όλα τα σχόλια πριν δημοσιευθούν παίρνουν έγκριση από τον διαχειριστή. Εφόσον η κριτική που γίνεται είναι καλοπροαίρετη, τότε δεν βλέπουμε τον λόγο να μην υπάρχει.. Όλα τα σχόλια του Πικάσο Jr από ότι βλέπω δεν έχουν κάποια αρνητική υπόσταση, ακόμη και για το έργο από το Γ1, αναφέρει: ότι όλα είναι πολύ ωραία αλλά το τελευταίο είναι το καλύτερο. Δεν την «έπεσε» στο γύφτο αν αυτό εννοείτε γιατί το συγκεκριμένο όνομα το έδωσε το ίδιο το παιδί στο έργο του προφορικά μέσα στην τάξη. Τώρα όσον αφορά το ποιος είναι ο καθένας, δεν χρειάζεται να αποκαλύπτεται η κάθε ταυτότητα, αν και όπως φαίνεται είναι τα ίδια μας τα παιδιά.. Αν παρατηρήσατε ακόμη και όλα τα έργα είναι ανυπόγραφα για να μην θίγονται τα προσωπικά δεδομένα κανενός.. Ευχαριστώ, καλό βράδυ!

        Μου αρέσει!

Σχολιάστε

