Χάρτινη πόλη απο το Β2.

Θέλουμε να φτιάξουμε μια πόλη με τα όλα της: δρόμους, σπίτια, παγκάκια, αυλές, οικοδομικά τετράγωνα, αυτοκίνητα, ανθρώπους κτλ. Μας βοηθάνε τα χαρτόκουτα, οι κόλλες, τα ψαλίδια και τα χρώματα.. Μας βοηθάει και ο ενθουσιασμός που νιώθουμε και το περιβάλλον αλλα και η ελευθερία που νιώθουμε όταν σηκωνόμαστε όσες φορές θέλουμε απο το θρανίο (κάνοντας φυσικά φασαρία και ενοχλώντας, ευτυχώς έχουμε πολύ καλοπροαίρετους συναδέλφους). Τι πιο ωραίο  να μπορείς να εργαστείς έξω στον ζεστό ήλιο δίπλα απο την θάλασσα και μάλιστα μέσα στην καρδιά του χειμώνα! Δεν έχουμε τάξη εικαστικών αλλά προσαρμοζόμαστε στις συνθήκες.

Τα παιδιά μιλούν με τα έργα τους και εμείς προσπαθούμε να καταλάβουμε την γλώσσα τους. Καμιά φορά εκφράζονται και γραπτώς και τότε είναι ευκολότερο για εμάς: κάτω από τις φωτογραφίες υπάρχουν τα σχόλια των παιδιών!

_DSC6582 (2)ναι

«Το όνομα της πόλης θα ήθελα να είναι Γαλήνη»

_DSC6589 (2)ναι

«Αυτή η πόλη μου αρέσει γιατί έχει θάλασσα, έχει φανάρια και τα λοιπά! Όμως μου αρέσει γενικά»

_DSC6600 (2)ναι

«Το σπίτι που έκανα έχει μια πισίνα, ένα πελώριο δέντρο και την κυρία μαργαρίτα και έχει και φράχτη γύρω γύρω»

_DSC6591 (2)ναι

«Είναι η πιό όμορφη πόλη που φτιάξαμε»

_DSC6581 (2)ναι

«ΜΟυ αρέσει γιατί έχει πολύ δουλειά και πολύ φαντασία, έχω κάνει πολύ κόπο»

_DSC6584 (2)ναι

«Έφτιαξα πινακίδες και δρόμους και μου άρεσαν πολύ»

_DSC6586 (2)ναι

» Το σπίτι μου έχει δυο μωβ γέφυρες και δύο σπίτια. Μου αρέσει πολύ»

_DSC6580 (2) ναι

«Το όνομα της πόλης μας είναι παιχνιδούπολη»

_DSC6580ναι

_DSC6597ναι

_DSC6601ναι

_DSC6571ναι

_DSC6576ναι

2 thoughts on “Χάρτινη πόλη απο το Β2.

Σχολιάστε

