Πήλινα δοχεία από το ΣΤ2..

Μια πρώτη απόπειρα από τους μαθητές και τις μαθήτριες του ΣΤ2 τμήματος να φτιάξουν δοχεία από πηλό! Δυστυχώς η ώρα του μαθήματός μας είναι λίγη και δεν προλάβαμε να τα φτάσουμε στο ύψος που θέλαμε.. Ζωγραφίστηκαν πάντως.

Κάποια παιδιά θέλησαν να μιλήσουν για το έργο τους, έτσι κάτω απο κάποιες φωτογραφίες υπάρχουν τα λόγια τους.

_DSC6625ναι

_DSC6653ναι

_DSC6621ναι

_DSC6611ναι

«Πιστεύουμε οτι το έργο μας είναι πολύ όμορφο, έχουμε φτιάξει εμείς τα χρώματα. Θα θέλαμε να το ξανακάνουμε, πιστεύουμε πως είναι μια πολύ καλή δουλειά»

_DSC6641ναι

«Τα χρώματα δεν τα έφτιαξα μόνη μου, τα πήρα απο ‘κεί κι έχω φτιάξει μέσα ένα πρόσωπο, το έβαψα μπλέ και τα μαλλιά του κίτρινα. Αυτό το γύρω είναι τα μαλλιά του»

_DSC6616ναι

_DSC6640ναι

«Τα χρώματα δεν είναι δικά μου,  μου αρέσει το έργο μου γιατί είναι χαρούμενο, εδωπέρα έχει μια φατσούλα  και γύρω γύρω έχει διάφορα χρώματα ανακατεμένα μεταξύ τους. Είναι απέξω κίτρινο και άσπρο. Είναι καλό φαντάζομαι, και το όνομά του: Χαμογελάκιας»

_DSC6609ναι

_DSC6650ναι

Σχολιάστε

